X-man II
Trochu som si poplietla dej, týchto dvoch častí a k názvu s číslom II som písala o III. Takže som pri písaní pripísala jednu paličku, a teraz píšem retrospektívne o II. je to čudný pocit- ono sa to stáva, keď tých filmov za týždeň pozriem viac, a potom nestíham písať. Aj mimo filmov mám toho mnoho. Dnes je výnimočný deň, lebo len vďaka zrušeným stretnutiam, mám trochu času a píšem. Ešte by bolo potrebné niekam zavolať, ale je čas obeda, takže nebudem dotyčnú osobu otravovať. Zavolám jej tak o dve hodiny.
X-man II je voľným pokračovaním filmu X-man. Do deja zasahujú rovnaké postavy. Hlavná zápletka je stále rovnaká, ľudia nenávidia mutantov. Je to smutné. Jednou z vedľajších línii je aj nový x-man, ktorého profesor našiel Búrku a ešte jedného. Asi Kiklopa. Profesorovi sa veľmi ťažko zisťovala jeho poloha. No keď ho Búrka zbadala, pochopila prečo. Vedel sa teleportovať. Menil svoje miesto. Ďalšou významnou osobou sa jeden minister. A aby som nezabudla, Magneto je vo väzení. Ani by som si na to nespomenula, ale Magneto súvisí s týmto ministrom. Tento minister dostal z Magneta nejaké informácie jednom stroji, ktorý profesor využíva na hľadanie mutantov. Magneto ho pomáhal stavať. Na získanie tých informácii použil niečo ako sérum pravdy. To získal od jedného chlapca. Jeho syna. Ktorý bude mať ešte významnú úlohu vo filme.
Profesora vylákajú von, chytia a uväznia. Tento chlapec vytvorí ilúziu a vedie profesora k prístroju. Je tiež mutant. Pohráva sa s ľudskou mysľou. Ublížil vlastnému otcovi, a preto nenávidí všetkých mutantov, a chce sa ich zbaviť. Prinútil syna, aby profesor našiel všetkých mutantov. Ak sa profesor na nich dlho sústredí, môže ich zabiť. No v tom čase už boli x-mani na ceste, zachrániť ho. Magneto sa tam tiež dostal, ale skôr a poprekladal železné pláty tak, aby profesora sila pôsobila na ľudí. Magneto v tomto prípade nebol zlý, len využil situácii.
Medzitým overín, Logan alebo Rosomák všetko jeden človek, hľadal odpovede. V laboratóriu pri jazere, kde bol stvorený, viedol boj s jednou ženou, jemu podobnou. Do nej tiež naliali adamantium.. Wolverinova schopnosť je liečiť sa, preto aj prežil dávku adamantia.
Džín nakoniec zomrela pri oslobodzovaní profesora. Alebo nie?